Bra dag trots sorg.

Jag sörjer Mirre.. Och Benjamin! Saknar dom så himla mycket! :( Vila i frid mina älsklingar!

Men om ni känner mig rätt så vet ni ju att det finns nånting som kan pigga upp mig på en gång :)
Och det är ju naturligtvis shopping!
Efter 12 fanns mina pengar på kontot så då ringde jag älskling direkt och berättade dom goda nyheterna; vår myskryssning på söndag blir av :D Woho!
Fattar ni vad mys att sitta ute på däck i solen med en paraplydrink .. Åh! Får hoppas vädret håller i sig tills dess bara :)
Nu kom jag av mig lite, skulle ju berätta om shoppningen :)
Som sagt, jag blir på sjukt bra humör när jag får shoppa lite.. Och det behöver faktiskt inte vara nåt speciellt, bara nånting nytt :) Det är som värsta lyckopillret för mig.
Så jag knatade till centrum och köpte denna:

Ska skaffa mig en fuskbränna ;) Bra mycket hälsosammare än solarium.



Och så köpte jag den här dagcremen :)

Jag köpte nya solbrillor också men dom får ni se på mig nån gång när jag orkar lägga upp bild :P
Så nu är jag på bra humör :) Och så skiner solen och det är ju fan nästan sommarvärme ute :O
Och så är nog älskling på väg hem snart.. Kan det bli bättre?

Ha en underbar fredag allihopa!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Syster Chatrine

Thihi va hääärligt att du e så glad ochmår så bra idag syster gullis <3 Det glädjer mig enormt mkt =)



Puss



vila i frid kissebäsarna

2009-04-03 @ 15:43:40
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0