Åååååh!

"Älskar dig min elaka fru" stod det i ett sms för en stund sen ;)
Jag skickade tillbaka: "Älskar dig mer min "otrogna" man". Haha.
Han är så go! <3

Fick sms från Micke att han var på Phi phi nu. GAH! Jag vill dit!!!
Hoppas verkligen att vi får råd att åka snart.. Längtar tillbaks till paradiset!


Foto taget från restaurangen Amicos på Phi phi



En kall Chang på Arkbar i 40graders värme ;) Nice!

Vill dit NU!


Fick precis en förklaring till varför jag har såna här perioder. Att jag inte tänkt på det tidigare..
Nu känns det lättare att förstå och lättare att hantera! Tusen tack, du är guld!

Min jävla huvudvärk vill inte släppa :( Kan iofs bero på att jag just nu slurprar i mig min 5:e kopp kaffe för idag.. Och jag har bara varit vaken 2 ½ timme. Visserligen får jag också huvudvärk om jag inte dricker kaffe men kanske ska försöka hålla mig till en mer normal mängd ;)


Bäh bäh vita lamm.. *tralallaaa*

Trots det fina vädret måste jag sitta hemma hela dagen.
Dels för att jag mår dåligt såklart men också för att Fredrik ska komma och hämta sin post.
Fan vad det suger att inte ha förstahandslägenhet!!! Och vem vet när jag har råd att betala av mina skulder, kommer säkert dröja innan jag får 1:ahandskontrakt :(
Fick hem papper från Kronkalle där det stod att jag har skulder på ca: 13 000kr.
Skulle gå snabbt att betala av om jag hade en lön varje månad men nu lever jag på existensminimum och att betala av skulder är det inte tal om.


Längtar som sag till Thailand, till värmen, alla underbara människor, maten, drycken, "feelingen".. Ja allt är toppen där!
Men det är ju snack om att det ska bli sommarvärme i helgen så får hålla till godo med det.
Och en underbar, till och med den underbaraste, har jag ju nära hela tiden. Love you baby!

Hoppas ni mår bra.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0