50 frågor ;)



1.Tre namn jag lyssnar till: Gabbi, Gabriella och älskling :)

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Kommer inte på något nu :/

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: .. Massor!

4. Detta är jag rädd för: Spindlar, fjärilar, höjder + allt som har med spyor att göra.

5. Tre saker jag vill varje dag: Dricka kaffe, pussas med älskling, skratta.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Klättra i träd, äta messmör, sluta äta choklad.

7. Detta tycker jag om att göra: Festa, mysa med älskling, njuta av livet

8. Detta vill jag göra just nu: Äta glass i solen med älskling!

9. Bästa känslan: Att känna lycka.

10. Värsta känslan: Ångest

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Omtänksam och kan få mig att skratta

12. Är du kär just nu: Ja :D

13. Jag vill gifta mig: Ja jag och Pelle ska gifta oss :)

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Ha sex extremt offentligt, få barn med Pelle, bo utomlands

15. Min käraste ägodel: Plattången ;P

16. Något jag vill ha i present: Resa till Thailand eller Brasilien.

17. Detta har jag på mig just nu: Vit mjukisdress.

18. Favoritkläder: Får man säga högklackade skor? Nähä, men då säger jag klänning :)

19. Favoritdjur: Katt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rockballader, R'nB, Reggae och Trance

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Sail away, Wish you were here, Bakerstreet

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Roligaste ämnet var Svenska och tråkigaste Matte

23. Stjärntecken: Lejon

24. En bok jag gillar: Snabba Cash - Jens Lapidus

25. En film jag gillar: Lejonkungen

26. Värsta människan på Jorden: Oj.. vet inte.

27. Favoritdoft: Nytvättat, dvs sköljmedel :)

28. Detta äter jag gärna: Potatisgratäng och choklad. (Dock inte samtidigt)

29. Dricker helst: Kaffe och öl.

30. Favoritgodis: Choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand eller Brasilien

32. Färg på mina ögon: Gröna

33. Min längd: 165 cm

34. Jag tror på: Pelle!

35. Jag spelar: Ölspelet.

36. Person jag beundrar: Min pappa! <3

37. Så här bor jag: I en 2:a med min älskade sambo Pelle

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inte en enda (dom är av plast)

39. Det här tänder mig: att se killen njuta.

40. Det här gör mig avtänd: osäkerhet

41. Favoritfärg: Svart

42. Favoritcitat: Kan inte komma på något just nu

43. En hemlighet jag vet: Om jag skriver den här är det ju ingen hemlighet längre.

44. Bästa present jag fått: resan till Brasilien och resan till Thailand

45. Senast köpta skiva: Det var så länge sen så jag minns inte

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Min utstrålning och mina ögon

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min näsa

48. Udda förmåga/egenskap: Hm, vet inte?

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En fågel

50. Jag utmanar: Alla som vill och känner sig redo för 50 frågor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0